Спеціаліст відділу адміністрування бізнес-систем авторизації, клірингу та емісії (офлайн напрямок)
Спеціаліст відділу адміністрування бізнес-систем авторизації, клірингу та емісії (офлайн напрямок)
Функціональні обов’язки:
- забезпечення працездатності систем бек-офісу ПЦ
- забезпечення безперебійного процесу обміну кліринговими файлами з МПС
- імплементація та тестування нових версій компонентів процесингових систем
- проведення комунікації з платіжними системами Visa, Mastercard, Prostir
- взаємодія з розробником рішення систем бек-офісу
- участь в розробці, тестуванні та впровадженні нових технологічних рішень, послуг процесингу
- участь у спільних проектах з суміжними самостійними структурними підрозділами
- розробка нормативно-довідкової документації для банків-партнерів
- надання інформаційно-консультаційних послуг банкам-партнерам з питань технічної взаємодії
- моніторинг змін та вимог в правилах роботи платіжних систем, контроль за своєчасним впровадженням цих змін до систем бек-офісу ПЦ
- адміністрування компонентів систем бек-офісу ПЦ
- оптимізація процесів відділу, схем взаємодії з банками-партнерами в частині, що відносяться до функцій відділу
Наші очікування:
- вища освіта
- досвід технічного супроводження користувачів, надання консультацій, підготовки інструкцій та технічної документації
- досвід роботи з картковими базами даних Oracle (SQL)
- досвід роботи з операційною системою Linux
- мінімальний рівень англійської Intermediate